Vriend van JFO

Als Vriend van het JFO ondersteun je onze mooie vereniging om te blijven groeien en bloeien. Jouw bijdrage investeren we voornamelijk in de opleiding van onze (jeugdige) muzikanten en in maatschappelijke en culturele projecten. Denk hierbij aan de aanschaf van goede instrumenten en de muzikale begeleiding tijdens Koningsdag, Dodenherdenking en de Veteranenherdenking. Jouw steun geeft ons ook de financiële mogelijkheid om vernieuwende en verbindende projecten op te zetten, waarvan het grootse Kerst Gala concert er één van is.

Wij houden onze vrienden op de hoogte van onze belevenissen en optredens door middel van een nieuwsbrief en diverse sociale media.

Keuzepakketten jaarlijks:

• Brons € 25,=
  • Zilver € 50,= per kalenderjaar; 2e toegangskaart gratis bij concert JFO naar keuze
  • Goud € 75,= per kalenderjaar; 2 gratis toegangskaarten bij concert JFO naar keuze
  • Platina € 100,= per kalenderjaar; 3 gratis toegangskaarten bij concert JFO naar keuze

Belastingvoordeel

Het JFO faciliteert schenken aan de vereniging met belastingvoordeel op basis van een periodieke schenking. Het gaat bij een periodieke schenking om een schenking van een vast bedrag voor minimaal vijf jaar. Deze leg je vast in een onderhandse schenkingsovereenkomst. Omdat je een deel van de gift  terugkrijgt van de Belastingdienst, kost het  netto minder om de vereniging te steunen.

Meer informatie over de aftrekbaarheid van de periodieke gift vind je op de website van de Belastingdienst.

Mocht je hier meer informatie over willen ontvangen, stuur dan een mailtje naar penningmeester@jousterfanfare.nl. Mw. G. Nauta zal dan contact met u opnemen.