Eerst prijs Jeugdorkestenfestival

Zaterdag 25 juni heeft de jeugd een fantastische prestatie geleverd: de eerste prijs in de beginnersgroep op het Jeugdorkestenfestival in de Harmonie in Leeuwarden.

Ze traden op met een heel afwisselend programma met o.a. Ik ga zwemmen, Jerusalema (met dans!) en We will rock you, met een mooie drumsolo van Mitchell.

Alvin, Mitchell en Kleis hebben zelfs een Golden Ticket verdiend voor de Fulkaan Simmer Akademy.

Vrijdag 1 juli zal de jeugd weer van zich laten horen samen met het A-orkest op Recreatiepark de Jerden te Sloten

Als afsluiter van een druk seizoen geeft het A-orkest op vrijdag 8 juli tussen 19 en 20 uur nog een buurtconcert in Joure en daarna kunnen de leden genieten van een welverdiende vakantie!