Geslaagd concert met LMK

Wat was het een prachtig Bevrijdingsconcert afgelopen vrijdag, samen met het Lemster Mannenkoor!

Het JFO en het Lemster Mannenkoor had ieder gekozen voor een mooi, afwisselend programma. De presentatie werd deze avond gedaan door Klaas Jansma, die dit voortreffelijk deed.

Er werden gedichten voorgedragen door scholieren, en er stonden kunstwerken opgesteld, gemaakt door scholieren.

Mevrouw Leffring gaf een indrukwekkend interview over haar pleegvader, verzetsstrijder Sjoerd Wiersma uit Joure. Ze gaf ons de belangrijke boodschap mee, die zij van haar vader meekreeg: Houd moed en vertrouwen.

Het concert werd afgesloten door het mooie stuk Vera Lynn. We’ll meet again! En als slot, het Wilhelmus door het JFO en het Lemster Mannenkoor.

Kortom: een mooie, bijzondere avond om op terug te kijken!

Foto’s: Sytze Blaauw, LMK