Kerstgala

In verband met de huidige coronamaatregelen is het kerstgala verplaatst naar zaterdag 10 december 2022

Op zaterdag 18 december geeft de 60-jarige vereniging een kerstgala met bekende gasten. Het bevat verschillende muziekstijlen en wordt zo een concert voor iedereen. Tijdens het galaconcert zal de bekende soulzangeres Shirma Rouse optreden. Zij zingt regelmatig op televisie soulklassiekers. Daarnaast komt ook De koninklijke Zangvereniging Mastreechter Staar naar Joure. Zij zijn een van de grootste en bekendste mannenkoren in binnen- en buitenland. Zij speelden onder andere met André Rieu. Nu komen ze vanuit Maastricht optreden met de Jouster Fanfare.

Het concert wordt begeleid en gepresenteerd door pianist Cor Bakker.

De Jouster sporthal Sportfun wordt voor deze gelegenheid omgebouwd tot een groot en sfeervol theater.
Aanvang 20:00 uur.