Online Kerstconcert 2020

Wij willen jou in deze stille periode graag verrassen met tóch een Kerstconcert. Om je een hart onder de riem te steken in deze tijd, om je te bedanken voor je steun-op-afstand aan onze vereniging in het afgelopen jaar en om je het traditionele kerstgevoel te brengen.

Daarom hebben we afgelopen zondag, 13 december 2020 in twee groepen acht kerstnummers opgenomen en zondag 20 december 2020, de laatste zondag voor kerst, zenden we deze opname van dit concert uit via youtube.

Het was alweer een paar maanden geleden dat we repeteerden voor een uitvoering en we hebben dit gevoel gemist. Ondanks het ontbreken van publiek, was het fijn om weer iets te presteren.

We hopen dat jij net zo geniet van de uitvoering als wij van de opnames en natuurlijk hopen we dat 2021 het jaar wordt dat we weer écht voor je kunnen optreden.

Wil jij ons steunen dan kun je een donatie doen via onze actiesite www.jousterfanfareacties.nl of door het scannen van onderstaande qr-code. Alvast bedankt!