Zaterdag 6 juli 2019: vierde editie van Jouster Simmerproms in park Heremastate

Op 6 juli a.s. vindt de vierde Jouster Simmerproms plaats. Naast de Jouster Fanfare zullen weer een aantal artiesten acte de présence geven. Dit jaar is gekozen voor een echte Fryske line-up. Uniek dit jaar is dat Jouster jong talent een podium geboden zal worden.

Artiesten Jouster Simmerproms
Nederlandse schrijver, kunstschilder, zanger en beeldend kunstenaar Gerrit Breteler is dit jaar van de partij, samen met zijn pianist Peter van der Zwaag. Het trio WIEBE zal als combo de muzikanten begeleiden, maar uiteraard ook zelf een aantal eigen nummers laten horen. Jannie Brandsma, zangeres, zangcoach en koordirigente, o.a. verbonden aan muziekschool It Toanhus, is actief bij Bigband Cue, Klif en Jazzcode. Tevens zal een samengesteld koor, bestaande uit leden van Lemster shantykoor, Lemster wiven koar en popkoor Poptoan, o.l.v. Jannie Brandsma een aantal nummers zingen. Jong muzikaal talent Hilda Hoekstra uit Joure zal op het hoofdpodium een aantal nummers voor haar rekening nemen. Daarnaast spelen de Jouster bands Last Minute en de Tuesdayboys van CVK it Toanhus een spetterend voorprogramma. Uiteraard zal de Jouster Fanfare zelf voor het nodige muzikale spektakel zorgen op deze avond!

Jouster Simmerproms is een avond vol met muziek en vermaak, van klassiek tot pop, voor jong en oud, alles valt op z’n plek met de Jouster Fanfare als verbindende factor. Kortom: één groot muziekfeest!

Park Heremastate Joure
Aanvang 20.00 uur – voorprogramma 19.00 uur
Entreeprijs €15,00 – in de voorverkoop €12,50 (bij Primera Joure of bij leden van de Jouster Fanfare)

Facebook: Jouster Simmerproms